
Проф. др Александар Брзаковић
Ванредни професор

Лични подаци
- ГОДИНА И МЕСТО РОЂЕЊА: 1988. у Београду
- МЕСТО РОЂЕЊА: Београд
Контакт
- E-ПОШТА: aleksandar.brzakovic@mef.edu.rs
- ТЕЛЕФОН: +381 69 880 11 36
Образовање и академска каријера
- ИЗБОР У ЗВАЊЕ: Доцент (2018), Универзитет Привредна академија, Факултет за примењени менаџмент, економију и финансије
- ДОКТОРАТ: Бренд менаџмент, Универзитет Привредна академија у Новом Саду , Факултет за примењени менаџмент, економију и финансије МЕФ у Београду
- ИЗБОР У ЗВАЊЕ: Асистент, Факултет за примењени менаџмент, економију и финансије, Универзитет Привредна академија у Новом Саду (2013)
- МАСТЕР: Универзитет Метрополитан, Факултет дигиталних уметности, смер: Нови медији, (Београд, 2014)
- ФАКУЛТЕТ: Универзитет Метрополитан, Факултет дигиталних уметности, смер: Графички дизајн (Београд, 2011)
- СРЕДЊА ШКОЛА: Школа за дизајн, смер: Графички дизајн (Београд, 2007)
- ОСНОВНА ШКОЛА: ОШ Вук Караџић (Београд, 2003)
Најзначајније референце +
Име и презиме |
Александар Брзаковић |
||||||
Звање |
доцент |
||||||
Ужа научна област |
Менаџмент |
||||||
Академска каријера |
Година |
Институција |
Област |
||||
Докторат |
2018 |
Универзитет Привредна академија у Новом Саду, Факултет за примењени менаџмент, економију и финансије, Београд |
Менаџмент и бизнис |
||||
МАС |
2014 |
Универзитет Метрополитан, Факултет дигиталних уметности, Београд |
Мултимедијални дизајн |
||||
ОАС |
2011 |
Универзитет Метрополитан, Факултет дигиталних уметности, Београд |
Графички дизајн |
||||
Радови у научним часописима из области студијског програма са званичне листе ресорног министарства за науку, у сладу са захтевима допунских стандарда за дато поЉе (минимално 5 не више од 20) |
|||||||
1. |
Brzaković A. Brzaković T., Brzaković P., (2019), The Determinants of Brand Positioning in Higher Education – What Does Dominantly Influence Students’ Satisfaction? Croatian Journal of Education, UDK:371 (05); Print ISSN:1848-5189; On-line ISSN:1848-5197, Vol.21; No.2/2019, Zagreb, Hrvatska, 407-436. |
M23 |
|||||
2. |
Brzaković T., Brzaković A., Petrović J. (2016) Application of scenario analysis in the investment projects evaluation, Ekonomika poljoprivrede (Economic of Agriculture), UDC 338.43:63, ISBN 0352-3462, Vol. LXIII, Vol. 63, No 2/2016, Belgrade, 501-513. http://scindeks.ceon.rs/article.aspx?artid=0352-34621602501B |
M24 |
|||||
3. |
Brzaković, A.,Virijević Jovanović, S., Novaković, (2016), S. BRANDING IN SPORT WITH SPECIAL EMPHASIS ON SPORTS FACILITIES, International Monograph Sports Facilities – Modernization and Construction - SPOFA 16, Publisher, University of Belgrade, Faculty of Sport and Physical Education, ISBN 978-86-89773-16-3, 122-136. |
M14 |
|||||
4. |
Brzaković A. BrzakovićT., (2018), Brand as a Factor of Business Success of theTourist Organizations, 3. rd. International Scientific Conference Tourism in function of developmen to athe Republic of Serbia-Tourism in the Era of Digital Transformation, 31st May-2end June, Vrnjačka Banja, ISBN 978-86-89949-29-2; ISBN 978-86-89949-30-8, 640-656. http://www.hit-vb.kg.ac.rs/conference/images/thematic_proceedings/thematic_proceedings_1_2018.pdf |
M14 |
|||||
5. |
Brzaković, Т., Brzaković, А. (2018). Innovations as the foundation of the higher education development. MEFkon 2018, Innovation as an initiator of the development –innovations – basis for development International Thematic Monograph – Thematic Proceedings, December 6th, Belgrade, ISBN 978-86-84531-35-5, 25-43. |
M14 |
|||||
6. |
Brzaković A., Vukotić S. (2019), Branding in organizations:promotional activities in the process of branding, International scientific conference innovation as an initiator of the development, 5th december, 2019, Fakultet za primenjeni menadžment, ekonomiju i finansije, Jevrejska, 24, Beograd, Srbija, ISBN 987-86-84531-43-0, 67-86. |
M14 |
|||||
7. |
Jelenkovič S, Mihajlović B., Brzaković A. (2020), ZNAČAJ DILERA (PRODAVACA) ZA TRŽIŠTE AUTOMOBILA U SRBIJI, Oditor, vol VI, br.3/2020, ISSN 2217-401x (prihvaćen za štampu) |
M51 |
|||||
8. |
Radanov P., Brzaković M., Madžgalj J., Brzaković A., (2017), Informacioni sistemi u funkciji integralnog planiranja održivog razvoja, Ecologica, br. 87, 538-543 |
M51 |
|||||
9. |
Brzaković A., Brzaković T.,Brzaković P., (2018), Pozicioniranje brenda na tržištu, Ekonomija, teorija i praksa, Univerzitet Privredna akademija u Novom Sadu, FIMEK, 2018, Vol.11. No. 1. 51-63. |
M52 |
|||||
10. |
Brzaković A., Brzaković T., Brzaković P., (2019), Izgradnja tržišne vrednosti brenda, Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici, vol. 55, br. 42/2019, ISBN 0350-2120, UDK 330, 17-32 |
M53 |
|||||
11. |
Brzaković T.,Brzaković A., Petrović J. (2016) “Application of Senzitive Analysis in the Investment Projects evaluation” International Scientific Conference “Economics, Management, Finance and Social Attributtes of Economic System (EMFSA 2016)”, June, 22-26, 2016, Dubrovnik, pp 24, 1-86. |
M33 |
|||||
12. |
Brzaković T.,Brzaković A., Petrović J. (2016) Moć pitanja, odgovora i stvaranja, Konferencija "Kako do kvalitetnijeg života?, Univerzitet Privredna Akademija, Fakultet za primenjeni menadžment, ekonomiju i finansije, Beograd, Nemanjina 4, Srbija,12.05. 2016, ISBN 978-86-84531-25-6, COBISS.SR-ID 223256076, 13-18. |
M33 |
|||||
13. |
Brzaković A., Brzaković T.(2015),„Neophodnost novih ekonomskih i društvenih paradigmi“,Međunarodna naučno-stručna konferencija: „Inovacije u funkciji razvoja privrede“, Fakultet za primenjeni menadžment, ekonomiju i finansije, Beograd, 10.12.2015, ISBN 978-86-84531-22-5 COBISS.SR-ID 219679756, 10-21. |
M33 |
|||||
14. |
Brzaković A., Brzaković P. (2014), „Inovativnost mladih i brendiranje inovacione delatnosti u funkciji razvoja preduzetništva“,Međunarodna konferencija „Inovacije u funkciji privrede“ Beograd, 10. decembar 2014. godine, 266. |
M33 |
|||||
15. |
Brzaković A., Ristić N., Brzaković P. (2015): „Uticaj menadžmenta lјudskih resursa na učinak organizacije“, Međunarodna naučno-stručna konferencija „Kvalitet i izvrsnost u obrazovanju, MEF 15. 04. 2015, 240-247. |
M33 |
|||||
16. |
Brzaković A., Brzaković T., Brzaković M., BrzakovićP., (2015),„Značaj uloge mladih u društveno-ekonomskom razvoju Srbije “Međunarodna naučno-stručna konferencija Primenjeni menadžment u funkciji napretka nerazvijenih područja Vojvodine, 25.06.2015, 34-43. |
M33 |
|||||
17. |
Brzaković P., Brzaković A., Janošik M., Radlovački K., (2018) „Motivation as a key factor of successful leadership “ 11th International Student Conference “Teams and Leaders: The Way to Success”, The Russian Presidential Academy of National Economy and Public Administration, 19-20 April, Moscow, Russia, 8-16. |
M33 |
|||||
18. |
Cvijanović D., Brzaković A., Vukotić S., (2019), BRENDIRANJE I INTERNET PROMOCIJA turističkih organizacija, Monografija, Univerzitet u Kragujevcu, Fakultet za hotelijerstvo i turizam u Vrnjačkoj banji , ISBN 978-86-89949-42-1, str. 254 (Štampanje monografije je u celini finansirano od strane Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Vlade Republike Srbije) |
M42 |
|||||
Збирни подаци научне активност наставника |
|||||||
Укупан број цитата, без аутоцитата |
3 |
||||||
Укупан број радова са СЦИ (или ССЦИ) листе |
1 |
||||||
Тренутно учешће на пројектима |
Домаћи: |
Међународни |
|||||
Усавршавања |
|
||||||
Други подаци које сматрате релевантним |
|||||||
|
Професионално искуство
- Менаџер за иновације и брендирање факултета - Факултет за примењени менаџмент, економију и финансије, Београд, 2017
- Дизајн ентеријера Факултета за примењени менаџмент, економију и финансије, Београд, 2016
- Оснивач дизајн студија Бренд
- Асистент, Факултет за примењени менаџмент, економију и финансије (2014)
- Дизајн уредник - Универзитет Привредна академија у Новом Саду - Факултет за примењени менаџмент, економију и финансије МЕФ у Београду (2013)
Пројекти и чланство у организацијама
- Међународна научно-стручна конференција „Иновације у функцији привреде“, Факултет за примењени менаџмент, економију и финансије, Београд 2014.
- Међународне научно-стручне конференције „Иновације у функцији привреде“, Факултет за примењени менаџмент, економију и финансије, Београд, 2015.
Интересовања
- Креативна област: иновације у области нови медији, графички дизајн, видео продукција, анимација, илустрација...
- Научна област: Дизајн нових медија
- Хоби: сликарство, вајарство, фотографија