Новости Студентски профил Moodle

МЕФ ЧЛАНЦИ


ШТА ЈЕ БРЕНД? Шест формула које дефинишу бренд

ШТА ЈЕ БРЕНД? Шест формула које дефинишу бренд


   3696 Views  

Постоји велики број дефиниција којима се објашњава шта је бренд. Једна од најкраћих дефиниција је: бренд је назив који утиче на купце. Јединствен асоцијативни потпис је једна од основних мисија бренда. Те асоцијације утичу на стварање додатне вредности бренда, као и за ширење свести о бренду. Бренд нам помаже да уочимо идентитет одређеног производа или услуге, као и да препознамо његове вредности.

Бренд Лого

БРЕНД / ЛОГО

Бренд није лого.
Логотип је графички симбол бренда.

Бренд Лого

БРЕНД / РОБНА МАРКА

Робна марка услед довољно опстанка на тржишту постаје бренд.

Бренд Лого

БРЕНД / КОМПАНИЈА

Када известан број клијената доживљава производ или услугу као јединствену и квалитетну, за компанију се може рећи да има бренд.

Бренд Лого

БРЕНД / ТРЖИШТЕ

Формирање бренда се дешава у свести потрошача. Само постојање на тржишту није гарант квалитета. Свест о бренду јесте.

Бренд Лого

БРЕНД / ПРОИЗВОД

Производи стоје на полицама а брендови у свети потрошача.

Бренд Лого

БРЕНД / РОБА

Роба се нуди, бренд се тражи. Роба је безлична, а бренд је персонализован. Роба служи продавцу, а бренд потрошачу.

Доц. др Александар Брзаковић
Доц. др Александар Брзаковић
менаџер за иновације и брендирање факултета

Доц. др Александар Брзаковић

Повезане странице