Факултет за примењени менаџмент, економију и финансије (МЕФ)

ОбавештењаБлог

МЕФ
15. Март 2019 / 21:11    1442 Views  

ФОРМУЛА КОЈУ СВИ ПОШТУЈУ

Скрати. Поентирај. Креирај. Ово се односи на: Причу. Суштину. Идеју. Истим редоследом постави свако своје излагање у свакодневном говору, на друштвеним мрежама или јавном излагању. Дугачка и недовољно концизна прича, прожета детаљима не оставља утисак. Људи забораве скоро 95% шта су чули. Моћна и сажета прича се памти и након 10 година и то од речи до речи.

Твој речник мора бити јасан и директан. Пиши и говори смислено и конкретно. Културно изражавање се увек цени. Људе мотивишу идеје. Али више од свега воле добру причу.

ФОРМУЛА ЈЕ ЈЕДНОСТАВНА:

ЗАНИМЉИВО ИЗЛАГАЊЕ + ПРИСТОЈНО ИЗРАЖАВАЊЕ = КВАЛИТЕТАН САДРЖАЈ

Само 8% становника у Европи је било писмено у моменту када је Гутенберг изумео штампарску машину. Добру идеју ништа не може да спречи. Популарност Мона Лизе је драстично порасла 1911. када је први пут била украдена из Лувра у Паризу.

Ово су два занимљива примера како иновативна и мистична прича утичу на популарност. Иако је наступило дигитално доба, интересантна прича никако није изгубила на снази. Писана или исказана реч ће увек бити пресудан чинилац да некога убедите, посаветујете, усмерите, научите.

Оно што покреће тебе, покреће и друге. Ако сматраш да ни ти сам не би задржао пажњу на сопствену писану или изговорену реч - промашио си поенту. Прилагоди текст нестрпљивој публици и креирај ток мисли кроз надовезивање занимљивости. Конкретно, концизно, сажето – то је стил приче коју сви воле да саслушају или прочитају. У мноштву информација и бескорисних садржаја, човек не се не фокусира ако сматра да му то одузима време. Саркастична фраза британског сленга из ’90-их: Talk to the hand – најбоље описује став данашње презасићености досадним причама.

Садржај је најважнији. Бирај теме. Бирај речи. Буди паметан.