ИЗБОР У ЗВАЊЕ: Асистент у области Информатике, Факултет за примењени менаџмент, економију и финансије, Универзитет Привредна академија у Новом Саду (2024)
ИЗБОР У ЗВАЊЕ: Сарадник у Настави у области Информатике, Факултет за примењени менаџмент, економију и финансије, Универзитет Привредна академија у Новом Саду (2024)
ДОКТОРСКЕ АКАДЕМСКЕ СТУДИЈЕ: Факултет за економију и инжењерски менаџмент, Нови Сад, студијски програм Софтверско инжењерство (у току)
МАСТЕР АКАДЕМСКЕ СТУДИЈЕ: Факултет за примењени менаџмент, економију и финансије, Београд, студијски програм Информационе технологије, модул Интернет технологије; просечна оцена 9.89; звање: Мастер инжењер информационих технологија (2024)
ОСНОВНЕ АКАДЕМСКЕ СТУДИЈЕ: Факултет за примењени менаџмент, економију и финансије, Београд, студијски програм Примењене информационе технологије; просечна оцена 9.31; звање: Дипломирани инжењер информационих технологија (2023)
СРЕДЊА ШКОЛА: Техничка школа Ваљево, Ваљево (2019)
ОСНОВНА ШКОЛА: „Андра Савчић“, Ваљево (2015)
Објављени радови
Ljubisavljević, J., Marković, M., Veljić, A. (2024). Digital innovations in language learning: A comparative analysis of various technologies and their application among students. Faculty of Applied Management, Economics and Finance, Belgrade, 319-327, ISBN 978-86-84531-76-8, (M33).
Marković, M., Ilić, N., Kolundžić, A. K., Đurović-Petrović, M., & Lozanović, J. (2023), Multimedia systems in education, PaKSoM 2022, 79–83, (M33).
Професионално искуство
2024 - Асистент у области Информатике на Факултету за примењени менаџмент, економију и финансије, Београд
2024 - 2024 Сарадник у настави у области Информатике на Факултету за примењени менаџмент, економију и финансије, Београд
2024 - Председник Студентског парламента на Факултету за примењени менаџмент, економију и финансије, Београд
Пројекти и чланство у организацијама
Амбасадор HERE KOMPANIJA, GEO CHALLENGE (2020)
Маркетинг сарадник B-ROLLMARKET (2021-2023)
Интересовања
Вештачка интелигенција, веб технологије, програмирање, безбедност и заштита ис, машинско учење