Друго место за наш case study тим / Извештај
Студенти Факултета за примењени менаџмент, економију и финансије, су учествовали на такмичењу компаније Molson Coorse, која већ седму годину за редом организује Case Study такмичење на Економском факултету у Бања Луци. Тема овог такмичења је била иновативно дигитално решење бренда Јелен пиво, на тржишту Бања Луке.
Крајем 2020. године, 26. децембра, МЕФ факултет на овом такмичењу представљали су Небојша Кнежевић, Марко Јанковић и Никола Бајић, освојивши друго место у категорији од 33 пријављена тима са Балкана. Њихов прототип мобилне апликације која повезује људе играјући Јелен BeerPong online у доба пандемије, нашао се у финалу у Бања Луци, када је 7 најбоље пласираних идеја било презентовано. У првом кругу селекције конкуренти су били студенти из региона, док се у финалу наша екипа нашла са 5 тимова из БИХ и Хрватске. МЕФ Case Study тим, поново је представио наш факултет и земљу у најбољем светлу и показао да и у току пандемијске кризе препреке за академска надметања не постоје.