Позиције у организацији Забавник / Конкурс
Центар за каријерно вођење Факултета за примењени менаџмент, економију и финансије вас обавештава да се расписује конкурс за кључних позиција у органицији Забавника.
Забавник је основан у августу 2020. са визијом да понуди сасвим нови тип платформе за разоноду на нашим просторима, сајт обогаћен најразноврснијим интерактивним садржајима који блиско прате интересовања публике свих узраста. Већ од првих дана постојања корисници су потврдили квалитет пројекта и показали изузетан одзив и приврженост, тако да сајт наставља да се развија експоненцијалним ритмом. Отуд потреба за значајним проширењем тима како са стране развоја садржаја, тако и са стране интерног функционисања организма фирме. Траже амбициозне, креативне, посвећене људе који су спремни да поделе визију оснивача и одговорно заузму неку од следећих позиција: 1) аналитичар 2) главни уредник 3) координатор друштвених мрежа 4) финансијски координатор 5) маркетинг координатор 6) маркетинг агент 7) истраживач.
За конкурс је потребно послати детаљан CV, као и одговоре на следећа питања на адресу konkurs@zabavnik.com.
- За коју позицију се пријављујете и зашто ште се баш у њој проналазите?
- Како можете да допринесете развоју Забавника?
Одговори не треба да буду дужи од три стотине речи сваки. Конкурс је отворен до 31.10.2020. године након чека ће изабрани кандидати бити позвани на интервју. Ангажман почиње током новембра месеца.
Тим организује свој рад на дистанци, распоред је флексибилан, функције се обављају од куће и захтевају ангажман од оквирно 15х недељно у зависности од ваше учинковитости. Природа ангажмана је волонтерска, форматирана као стручни стаж – издајемо детаљне потврде о пракси на српском и енглеском језику по броју месеци који сте провели радећи на одређеној позицији праћене препоруком у складу са вашим каријерним интересовањима, по вашем захтеву. Перспектива новчане надокнаде постоји, а тренутак када ће она бити могућа зависи од успеха тима који ће се оформити овим конкурсом. Оно што је извесно јесте приоритет чланова тима који су учествовали у предстојећој развојној фази бренда када је у питању отварање капацитета плаћеног посла. Њихово радно окружење нуди неисцрпну могућност професионалног усавршавања и подршке и негује поуздане и оплемењујуће колегијалне односе. Искуство у доменима за које се пријављујете је пожељно, али није пресудно; уколико вас пасионира динамичност стартапа и уколико сте спремни да се посветите својим задацима, искуснији чланови тима су отворени да вам помогну у учењу и усавршавању вештина. Оснивачи изнад свега вреднују спремност за самосталност у раду, истраживачки дух, тачност и одговорност.
Ако желите да стекнете прецизнију слику о производу стартапа, позивамо вас да посетите Забавник на https://zabavnik.com/. Сва евентуална питања можете без устручавања поставити на исту мејл адресу на коју се шаље и сам конкурс –њихови чланови тима ће вам одговорити у најкраћем року.
Описи позиција су у наставку:
АНАЛИТИЧАР
- Анализа кључних параметара из Гоогле Аналyтицс алатке за сајт Забавника
- Праћење и мерење успешности садржаја на сајту
- Усмеравање Цонтент тима у виду препорука и сугестија за креирање садржаја на основу анализираних података
- Истраживање и комуникација са колегама о новим могућностима за пласирање садржаја
ГЛАВНИ УРЕДНИК – ЦОНТЕНТ КООРДИНАТОР
- Вођење Цонтент тима и преузимање одговорности за његов учинак
- Координација дневних квота цонтент мејкера, контрола квалитета и исправности садржаја
- Лекторисање садржаја и даље усмеравање чланова свог тима у циљу унапређења перформанси интеракције са публиком
- Активно истраживање и праћење тенденција на домаћој популарној сцени
- Комуникација са Аналyтицс тимом о успешности објављеног садржаја и креирању стратегија
КООРДИНАТОР ДРУШТВЕНИХ МРЕЖА
- Вођење Социал Медиа тима и преузимање одговорности за његов учинак
- Континуирано истраживање стратегија за стварање већег бранд аwаренесс-а путем колаборација са другим профилима/сајтовима и маркетинг кампањама
- Комуникација са колабораторима и планирање будућих промотивних активности
ФИНАНСИЈСКИ КООРДИНАТОР
- Праћење дугорочног и краткорочног развоја буџета и процена успешности финансијских модела у оквиру досадашњих, тренутних и будућих бизнис стратегија фирме
- Буџетско планирање и развојно саветовање у сарадњи са Боард-ом фирме
- Блиска сарадња и праћење координације сваког сегмента поделе рада у циљу утврђивања реалног учинка сваког елемента организма фирме
МАРКЕТИНГ КООРДИНАТОР
- Развијање маркетинг стратегија и континуирани рад на мапирању потенцијалних колаборација са физичким и правним лицима
- Активност уско повезана са координатором друштвених мрежа; овај бином заједно прати перформансе онлине маркетинг стратегија и ради на њиховом усавршавању
- Иновирање на пољу продуцт плацемент-а, сарадња са Аналyтицс тимом и финансијским координатором
МАРКЕТИНГ АГЕНТ
- Спона између рада маркетинг координатора и Аналyтицс тима, маркетинг агент информише одлуке маркетинг тима и прати квалитет маркетинг стратегија
- Контрола исправности маркетинг садржаја и њихово праћење током периода актуелности, прикупљање података о реакцијама/сугестијама публике
ИСТРАЖИВАЧ
- Праћење актуелности у региону, дневних новости, бреакинг неwс, трендова у медијима и различитим друштвеним мрежама
- Састављање недељне базе садржаја који служи као ресурс цонтент мејкерима за дизајнирање квизова
- Сарадња са Аналyтицс тимом у циљу утврђивања очекиване успешности и коначних перформанси тема које обрађују текући квизови Забавника