Александра Миката Крсмановић из Туристичке организација Београда одржала је предавање студентима менаџмента и економије на тему „10 медијских како - Како користити медије“. Предавање се састојало из два дела.
Први део се односио на развој њене каријере с обзиром на то да је дипломирала антропологију и етнологију, 25 година је радила као новинар у „Вечерњим Новостима“ (прво у принту, касније као уредник на порталу), а сада је PR Туристичке организације Београда. Александра је дала приказ развоја медија, јер у тренутку када је почела да ради принт је био доминантан, док је касније преузео примат веб новинарство.
Други део предавања био је посвећен промоцији, на који начин промовисати производ или догађај. Александра је дала неколико примера из праксе у којима је учествовала. Први је био Ђавоља варош чију је промоцију радила од пријаве као кандидата за „Седам светских чуда природе“ до избора сувенира, логоа, довођења новинара, анимирања познатих личности да гласају и на крају, до уласка у првих 21. Друга два примера су била конкретно промовисање две туристичке агенције „Vekol DMC“ и „Fibula Air Travel“ за које је јавност чула захваљујући једној вести и са буџетом који је износио „нула динара“.
Посебну пажњу посветила је утицају инфлуенсера на промоцију догађаја и дала је два примера догађаја које је осмислила: 18. Београдски карневал бродова и Дани европске баштине, за оба догађаја је ангажовала инфлуенсере.
Уз конкретне примере и савете како анимирати новинаре, како пажљиво одабрати инфлуенсере, као и за које догађаје и производе користити које медије, Александра Миката Крсмановић је дала многе корисне know how податке.
Захваљујемо се нашој гошћи Александри Микати Крсмановић на успешно одржаном гостујућем предавању на МЕФ факултету и нашем колеги асистенту Предрагу Тодорову на помоћи приликом организовања.