МАТУРАНТИ НА РАСКРСНИЦИ СВОЈИХ КАРИЈЕРА
Четврта година средње школе представља раскрсницу каријерних путева. Пред матурантима је веома важна одлука – ком факултету указати поверење и ком каријерном путу се приклонити?
Сигурно свакодневно разговарате у школи о избору факултета али можда и своје одлуке често мењате. Кључан разлог несигурности јесте недефинисаност сопствених квалитета. Како бисте проценили област у којој бисте уживали радећи, коју бисте са лакоћом савладали и у којој бисте свакодневно напредовали у каријери неопходно је да се упознате са више различитих области. Након тога, процена ће вам бити далеко лакша и сигурно ћете повећати своје шансе у проналажењу правог студијског програма за себе.
Ваша генерација ће узети велико учешће у дигиталном свету и напретку истог, нарочито када је реч о маркетингу. Данас, када се маркетинг више не дели на online и offline, када се више од 80% укупног буџета усмерава на интернет маркетинг и када се маркетинг сматра инвестицијом а не трошком право је време да постанете део ове бранше и лидер своје генерације у овој области.
Због великог потенцијала области интернет маркетинга, МЕФ факултет организује радионицу за средњошколце „Интернет маркетинг“, која ће се одржати током зимског распуста, почетком фебруара 2018. године.
Ово је област која од вас тражи креативност, опсесију, дисциплину и посвећеност, а пружа вам непрекидну динамичност. МЕФ сарадник у настави на предмету интернет маркетинг, оснивач и власник интернет маркетинг агенције, Милош Мастиловић, преокренуће ваш поглед на пословни свет.
Његово дугогодишње предузетничко искуство у области интернет маркетинга, утицај на развој многих компанија и њихово позиционирање као лидера на тржишту, обећава узбудљива три дана. Осим теорије, Милош ће вас „водити“ кроз практичне примере кампања на којима ради за интернационалну компанију Интерспорт, Оffice Ме - будућег лидера у Србији у обасти coworking-a, концепт BUZZ, МЕФ факултет, Investing In Idea – прву crowdfunding платформу у Србији. Заједно ћете проћи и кроз практичне примере кампања бројних угоститељских објеката, произвођача врата, wellness компонената, па и хидрауличних дизалица.
То је динамичност посла која гарантује континуирани ентузијазам!
Милош Мастиловић