MD International / Конкурс
MD International је домаћа компанија која послује већ дуже од 20 година. Дистрибуција светских брендова у 4 центра, уз 300 запослених и преко 10 принципала чији су заступници за целокупан асортиман, сврставају MD International међу 100 најуспешнијих домаћих предузећа.
Центар за каријерно вођење МЕФ факултета обавештава студенте завршних година о актуелним конкурсима за посао у овој компанији и то на две радне позиције.
BM (Brand Manager) – Менаџер за продајне програме
- Спроводи стратегије брeнда у складу са пословном политиком и смерницама принципала на локалном тржишту, где се производи принципала и дистрибуирају.
- Води рачуна о адекватном излагању производа принципала на локалном тржишту.
- Заједно са руководиоцем дивизије продаје стара се о изради прогнозирања волумена продаје, изради ценовних анализа, анализа сопствених категорија производа као и конкурентских.
- Даје предлоге непосредном руководиоцу за адекватно коришћење планираног буџета и прати његово коришћење.
- Организује и учествује у ТВ, штампаним и осталим маркетиншким активностима.
- Учествује у поручивању робе, у сарадњи са регионалним менаџерима формира forecast-е, учествује у праћењу залиха робе, прати однос поручених предвиђених активности и буџетираних активности од стране принципала, прати пут робе од уласка у земљу, преко царињења до њеног приспећа у централно складиште дистрибутера.
- Даје благовремено потребне информације продајној сили (регионалним менаџерима и по потреби директно комерцијалистима) ради имплементације стратегије бренда у складу са пословном политиком принципала на локалном тржишту.
- Прави потребне извештаје недељно, месечно, квартално, годишње.
- Анализира и тумачи пословне извештаје, стручну документацију.
- Прати прописе из домена свог описа посла.
- Саставља пословна писма. Одговара на питања клијената, а уколико има потребе и у сарадњи са сервисом купаца.
- По потреби све извештаје и пословну преписку чита и/или саставља и на енглеском језику.
- Редовно прати активности конкуренције на тржишту и доставља извештаје непосредном руководиоцу (price radar-и).
- Уз сагласност непосредног руководиоца и/или принципала даје налоге за отварање активности на појединачним артиклима или групи артикала.
- Прављење презентација за потребе интерних састанака и састанака са принципалима и купцима.
- Организује праћење feature share-ова (учешће у лифлетима).
- Прављење извештаја о залихама (сигнализирање у ситуацијама код артикала са прекомерним залихама, као и код потенцијалних недовољних залиха).
- Праћење и контрола sell in вредности на нивоу месеца, квартала, године...
- Предлагање и слање предлога за учешће у лифлетима и осталима активностима купаца.
- Попуњавање свих образаца потребних за улиставање или ротацију артикала у системима кључних купаца, као и интерна комуникација о промени асортимана дефинисаних кроз CEG.
- Комуникација и координација продаје ка алтернативним тржиштима.
- Контрола и координација у расподели POSM-a.
- Прати промене ценовника и рабата.
- Израда поруџбина (збирних и појединачних),
- Контрола испорука по поруџбинама.
- Извештавање о структури залиха - Анализа залиха по продајним програмима. По потреби, други припадајући извештаји из домена Brand Management-a.
- Ангажовање на свим додатним активностима по захтеву непосредног руководиоца а у складу са законским ограничењима и процењеним могућностима.
- Придржава се процедура рада у компанији и норматива рада.
KAM (Key Account Manager) – Менаџер за кључне купце
- Одговоран је за организацију и спровођење рада са кључним купцима (KA).
- Спроводи стратешке активности код KA и одговоран је за спровођење истих.
- Стара се о постизању планиране реализације и планираних продајно промотивних активности код КА, у оквиру продајне стратегије и одобреног буџета.
- Спровођење свих КАМ оруђа (listing, features, masterplan).
- Припрема комерцијалних услова сарадње са кључним купцима .
- Припреме промотивних активности, њихово спровођење код КА и контрола спровођења у малопродајним објектима КА.
- Развој специфичних продајно промотивних концепата и идеја, у сарадњи са принципалом и КА.
- Сарадња код спровођења и спровођење нових продајних пројеката (Trade marketing, Category management, Space management...)..
- Израда планова продаје по производима за додељене трговачке организације.
- Подношење извештаја ка Националном КАМ-у, директору продаје.
- Креирање merchandising стандарда за објекте кључних купаца.
- Контрола одобрених бонитета.
- Стара се око: договора и водјења уговора са КА, рокова плаћања, спровођења и примене договора са принципалима, благовременим наплатама потраживања.
- Контролише рад KA Sales Representatives.
- Врши расподелу планова по купцима.
- Стара се о планирању акција и промоција.
- Материјално и финансијски је одговоран у делокругу свога рада.
- Ангажовање на свим додатним активностима по захтеву непосредног руководиоца а у складу са законским ограничењима и процењеним могућностима.
- Придржава се процедура рада у компанији и норматива рада.
Пријаве: marinav@mdi.rs Рок: 5. октобар 2019. године.